I. Objednávky
- Objednávky přijímáme telefonicky i v písemné formě - emailem, poštou nebo prostřednictvím e-shopu. Na objednávce vždy uveďte jméno a úplnou adresu příjemce, IČO, DIČ, datum vystavení objednávky, jméno kontaktní osoby (včetně telefonního a emailového spojení) a požadovaný termín/způsob dodání.
- Adresu dodání uvádějte, jen pokud se liší od adresy fakturační.
- U objednaného zboží vždy uvádějte kód výrobku, název, velikost, barvu a další upřesňující údaje – vyhnete se tím případným nedorozuměním.
II. Dodací podmínky
- Zboží je ve sjednaném termínu expedováno dohodnutým způsobem, případně lze zboží vyzvednout osobně.
- Vrácení zboží je možné ve lhůtě do 14 dní po přijetí, zboží nesmí vykazovat známky používání a montáže. Před odesláním zpět prodejci musí být vhodně zabaleno pro zabránění poškození během dopravy. V opačném případě nebude reklamace uznána.
III. Doprava zboží
- V případě, že je zboží zasláno poštou, je k jeho ceně připočítána příslušná částka dle platného ceníku zvoleného přepravce ( Česká pošta, PPL ).
- Za doručenou bude považována i zásilka, která nebude doručena, ale doručovatel ji vrátí zpět zákazníkovi jako nedoručenou z důvodu, že zákazník nebude na příslušné adrese dosažitelný.
IV. Platební podmínky a reklamace
- Zboží je s výjimkou specificky dohodnutých podmínek zasíláno na dobírku.
- Po obdržení zboží je kupující povinen vizuálně zkontrolovat stav obalu zboží, v případě jeho poškození sepsat s řidičem protokol o poškození zboží. Doporučujeme takové zboží ihned rozbalit a převzít pouze v případě, že není poškozeno.
- Chybně objednané zboží nebo zboží, které vzhledem ke svým vlastnostem nesplňuje očekávání kupujícího, je tento oprávněn vrátit do 14 dní ode dne obdržení zboží.
- Po obdržení a kontrole vráceného zboží bude kupujícímu vystaven prodejní dobropis v termínu nejdéle do 10-ti pracovních dnů.
- Místem plnění závazků vyplývajících z odpovědnosti za vady zboží je sídlo prodávajícího. Kupující nemá vedle nároku z vady zboží nárok na náhradu škody, zejména ne na náhradu ušlého zisku v důsledku dodání zboží s případnými vadami.
- O způsobu řešení reklamace rozhodne prodávající v součinnosti s kupujícím, a to opravou vadného zboží, jeho výměnou za bezvadné nebo vrácením kupní částky.
- Povinnost kupujícího zaplatit smluvní cenu je splněna připsáním sjednané částky na účet prodávajícího v peněžním ústavu prodávajícího, nebo zaplacením sjednané částky v hotovosti.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke koupi zboží úplným zaplacením kupní ceny.
- Podmínkou pro přijetí nové objednávky je uhrazení veškerých pohledávek.
V. Záruka, slevy a smluvní sankce
- Záruční doba je dva roky, záruční list je plně nahrazen účetním dokladem (fakturou) vystaveným prodávajícím.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené jejím užíváním, dále na vady zapříčiněné neodbornou montáží, zanedbáním doporučené údržby a používáním zboží v rozporu s návodem k obsluze. Dále se nevztahuje při používání výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
V Chotěboři dne 22. 7. 2009
Mgr. Alena Ondráčková, jednatelka společnosti
Návod k obsluze čtyřkolka GLADIATOR X520
Čtyřkolka JOURNEYMAN X520
Návod k obsluze GLADIATOR X450
Návod k obsluze Gladiátor X450