https://www.traditionrolex.com/6
https://www.traditionrolex.com/6
https://www.traditionrolex.com/6
Motocross
https://www.traditionrolex.com/6
obrazek785
obrazek785
K6-R 4TAKT

KAYO K6-R je vrcholem techniky, kterou tento motocykl v žádném případě neskrývá, naopak přímo z něj vyzařuje. Tým inženýrů zakomponoval do motocyklu množství nejen designových, ale i účelových technických prvků, které jsou v tomto segmentu obvyklé u drahých modelů. Brýle, páčky brzd, náboje kol, ale i zadní rozeta, to vše krásně ladí. Nezapomělo se například ani na maličkost, jakou je oplastování rámu v místě kontaktu s botami. Štíhlý a svěží vzhled napovídá k nízké hmotnosti a tím i obratnosti motocyklu. 

Za luxusní prvek pro toto enduro považujme dvojitou vačku, která umožňuje nejen přesné dávkování výkonu, ale ve spolupráci s výkonným závodním karburátorem FCR optimalizuje výkonnostní křivku podle toho, co právě jezdec potřebuje. Řetězový kit značky D.I.D je generací toho nejlepšího na přenos veškeré síly na zadní kolo - vysoký výkon a dlouhá životnost.

Podvozek je plně stavitelný na obou koncích. Přední obrácená vidlice s dráhou 300 mm a zadní nitrogenový tlumič s dráhou 110 mm jsou v této třídě samozřejmostí. Kompaktní ocelový rám přispívá tuhostí k přesnému vedení motocyklu a samozřejmě k sebevědomé jízdě. Motocykl obsahuje ostré a přesné brzdy, za zmínku stojí kované díly. Pneumatiky KENDA obuté na ráfkách z hliníkové slitiny, jsou v této oblasti určitě doma. Rozumná výška sedadla ve spolupráci s podvozkem oslní stabilitou, odolností a nezklame vás ani v té nejextrémnější situaci.

Objem: 248 ccm
Výkon: 27kW/10500 ot.
Kroutící moment: 36Nm/7500ot.
Cena: 109 990 Kč
obrazek786
obrazek786obrazek786obrazek786
KT250 2TAKT

Křivky tohoto motocyklu hovoří jasnou řečí - štíhlý design s komponenty techniky v jednolitém celku evokují k nekompromisní jízdě. Lehká jako pírko, ostrá jako břitva. Sportovní prvky podobně jako u modelu K6-R jsou nejen přesvědčivé, ale mimořádně účelné pro rychlou jízdu s nabídkou intuitivního ovládání. Kompaktní celek techniky pod názvem KAYO KT250.

Tento dvoutakt nabízí jezdci daleko vyšší výkonnostní efekt oproti čtyřtaktu. Bleskový výkon je k dispozici ve středních a vyšších otáčkách i díky točivému momentu, který má svůj podíl na rychlou a mohutnou akceleraci. Závodní plnění motoru PWK zajištuje nejen smyslnou, ale především přesnou odezvu motoru na plynovou rukojeť. Elektrický start CDI nakopne motor bez zaváhání, 6stupňová převodovka s přesně naladěnou spojkou provede za jezdce vše potřebné. Řetěz D.I.D je i v tomto případě zárukou pro spolehlivý přenos síly na zadní kolo.

Tuhý, odolný, kompaktní rám z vysokopevnostní oceli je zpracován na maximální profesionální úrovni a spolu s podvozkovými komponenty je připraven pro extrémní prostředí. Přední obrácená vidlice a zadní tlumič jsou plně nastavitelné, profilovaná zadní kyvná vidlice je odlévaná z lehké, ale odolné slitiny, a je garancí stability v každém prostředí. Brzdové kotouče na obou koncích jsou identické (240mm) a můžete se 100% spolehnout na jejich přesný brzdný účinek. Výška sedadla 950mm a světlá výška 344mm jsou ideálem pro pozici jezdce v terénu.

Objem: 224 ccm
Výkon: 29kW/8500ot.
Kroutící moment: 36Nm/7500ot.
Cena: 99 990 Kč
obrazek787
obrazek787obrazek787obrazek787
KAYO TT190R

S kubaturou 190 ccm si spojme mohutný výkon až 12 kW. Chlazení motoru podporuje chladič oleje, přičemž takto vysoký výkon lahodně zpracuje čtyřventilová technika a jeho dávkování na zadní kolo je v tomto případě prostřednictvím až 5stupňové převodovky. Pro start TT190R využívá nakopávačku, tak i elektrický startér. Karburátor je nastaven na co nejefektivnější dávkování paliva.

TT190R využívá disky ze slitiny vysokopevnostního hliníku a proto se váha stroje udržela na skvělých 81 kg. Pružení je na obou koncích plně nastavitelné a tak jezdec ladí podvozek podle osobní náročnosti či charakteru tratě a to expresním laděním, přičemž díky vysokému zdvihu pružení je podvozek nastavitelný i na ty nejextremnější tratě. Navíc světlá výška 280 mm je v této třídě velmi pozitivní hodnota. Přední i zadní brzda má ostrý, typicky racingový charakter náběhu účinnosti, což vyspělý závodník docení v extremních situacích. Přední USD vidlice se zde pyšní v designu krásného eloxu, ale není to jen lákavý pohled. Poskytuje i vysoký výkon. Do všeho skvěle zapadá velmi odolná zadní vidlice s mimořádnou tuhostí. Tento stroj si už žádá závodníka s písmenkem "R", ale i běžný jezdec jej hravě drží pod kontrolou díky přesně pulzující technice.

Objem: 187 ccm
Výkon: 12kW/9500ot.
Kroutící moment: 12Nm/8000ot.
Cena: 49 990 Kč
obrazek788
obrazek788obrazek788obrazek788
KAYO TT140

Přiměřené k TT140 je nejen výkon motoru 8,2 kW, ale i celé tělo stroje. Motor se sice startuje klasickým nakopnutím, ale nápomocným prvkem mu je osvědčené CDI zapalování. Všimněte si masivního, dvojitě vyztuženého hlavního rámu s profesionálním designem, který ostrou jízdu v terénu odvážně podporuje a přitom váha stroje je stále jen neuvěřitelných 73 kg. V této třídě už má motor přidán také chladič oleje. A to není všechno, větší brzdové kotouče, vyšší zdvihy pérování, samozřejmostí je přední USD - obrácená vidlice, ale i obutí se vzorem do těžkého terénu.

Vše výše vyjmenované aktivuje zájem a smysly již zajetých a zkušených jezdců, kteří již mají za sebou zkušenosti s menšími kubaturami. Ráfky kol vpředu 17" a vzadu 14" sice ještě neatakují dospělé motorky, ale jezdce tohoto stroje k nim rychle posouvají. Manuální 4-stupňová převodovka vydá ze sebe vše v různých pasážích jízdy. To je pro jezdce výhodou, protože velmi rychle pochopí, který stupeň během jízdy využije co nejefektivněji. Zesílená brzdová soustava disponuje většími, tvarovanými kotouči a vysokým brzdným účinkem. TT140 je díky designu, zesílené technice a vysokému výkonu garancí přesné a zároveň ostré jízdy s ohledem na spolehnutí se v každé pasáži jízdy, či na podvozek, brzdy, nebo výkon motoru. 

Objem: 140 ccm
Výkon: 8.2kW/8000ot.
Kroutící moment: 10.2Nm/7500 ot.
Cena: 38 990 Kč
obrazek789
obrazek789obrazek789obrazek789
KAYO TD125

Tento vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec o výkonu až 5,6 kW dokáže neskutečně akcelerovat a aby jeho jezdec využil celého potenciálu síly točivého momentu, je mu k dispozici manuální, 4-stupňová, velmi dobře odstupňovaná převodovka.

Vysoký výkon je pečlivě krocen kotoučovou brzdovou soustavou na obou koncích, přičemž 12" ráf kola  vzadu a 14" ráf přední kola už jsou v této kategorii Pitbike samozřejmostí a dopřejí jezdci více agresivních manévrů, které jízda na trati přináší. To největší plus jsou zdvihy pružení, které odladí nerovnosti na maximum, přičemž v maximálně možné míře eliminují zásah nerovností do řidítek. Aby hlavně pérování vpředu nesnášelo nával prachu a bláta od motocyklu před ním, kluzáky pérování jsou precizně chráněny odolným plastovým chráničem.

Design TD125 evokuje na obrázku k dospělým motorkám a také celé technické - dílenské zpracování, hadičky, ovládací prvky, či samotné plasty jsou na velmi vysoké úrovni. Nikde nic nepřirozeně nezasahuje, všechno je tam, kde má být. Pitbike vyzařuje nejen detailní spokojenost pro oči, ale i sebevědomí pro off-roadovou jízdu. Světlá výška až 265 mm s nízkou hmotností 65 kg dopřejí přiměřenému jezdci určenému k této třídě ten nejlepší a nejbezpečnější požitek z jízdy i v extrémním prostředí, přičemž vysoké skoky s peřinovým dopadem budou jen jednou z nejlepších lahůdek tohoto stroje.

Objem: 119 ccm
Výkon: 5.6kW/8000ot.
Kroutící moment: 8.5Nm/5000ot.
Cena: 31 990 Kč
obrazek790
obrazek790obrazek790obrazek790
KAYO TS90

Dominantou tohoto Pitbike je 4-taktní motor, o výkonu až 4,1 kW, což má na svědomí standardní karburátor. Aby měl jezdec maximální pohodlí a neunavil se hned v začátku jízdy, k dispozici je elektrický startér, který je doplněn klasickou nakopávačkou. Model TS90 nejen skvěle vypadá, ale má spoustu úžasných technických prvků. Jednou z těchto věcí je perfektní 4-stupňová poloautomatická převodovka, která nezatěžuje jezdce během jízdy v terénu zbytečným řazením a tak se jezdec soustředí pouze na techniku jízdy.

Na obou koncích podvozku jezdec využije kotoučové brzdy, které jsou garancí přesného a spolehlivého zpomalení. Perfektně tvarované sedátko o výšce 625 mm je potaženo takovým kluzným materiálem, jaký jezdec potřebuje při svém pohybu, navíc je voděodolné a snadno omyvatelné. Do rukou přesně zapadnou řídítka s optimální šířkou přesně pro tento typ stroje. Výrobce si dal spoustu práce s podvozkovými prvky, nepřehlédnutelná je masivní zadní kyvná vidlice zapojená do trubkového, páteřního, velmi silného rámu. Použité konvenční pérování je v této kategorii přirozené, přičemž je připraveno a nastaveno na optimální hodnoty v této třídě Pitbike. Řádné stupačky, vyvýšená řídítka vyztužená hrazdičkou a přesně tvarované sedátko jsou pečlivě sladěny do jezdeckého trojúhelníku potřebného pro tento typ sportu.

Objem: 86 ccm
Výkon: 4.1kW/8000ot.
Kroutící moment: 5.8Nm/5000ot.
Cena: 28 990 Kč

https://www.traditionrolex.com/6